Το άθλιο μήνυμα του υπουργού Παιδείας για την 25η Μαρτίου

filis25

Ο ανεκδιήγητος υπουργός Παιδείας μάλλον δεν γνωρίζει ότι η Ελλάδα ήταν σκλαβωμένη για 400 ολόκληρα χρόνια στους Τούρκους. Διαβάστε το σημερινό τρισάθλιο μήνυμά του προς τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές για την Επέτειο της Επανάστασης του 1821 και αν καταλάβετε ποιον πολεμήσαμε τότε, πείτε το και σε μας…

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ
Η 25η  Μαρτίου συμβολίζει τα γενέθλια της σύγχρονης Ελλάδας. Γι αυτό και τα γιορτάζουμε με δυναμισμό κάθε χρόνο, ανανεώνοντας τη ματιά μας στην Επανάσταση του 1821, καθώς τη στοχαζόμαστε μέσα σε νέες κάθε φορά συνθήκες.

Επίκεντρο της γιορτής, διαχρονικά, είναι το σχολείο, όχι μόνο γιατί τα παιδιά, ως οι νέοι πολίτες πρέπει να μάθουν να τιμούν και να σέβονται την πατρίδα τους, αλλά και γιατί η παιδεία έπαιξε τον αποφασιστικό ρόλο στη γέννηση και στη δημιουργία της εθνικής μας συλλογικότητας.

Στα χρόνια πριν από την Επανάσταση υπήρξε μια έκρηξη ενδιαφέροντος για το σχολείο και για το βιβλίο. Ακόμη και μικρές, απομονωμένες, ορεινές ή νησιωτικές κοινότητες, με τους πενιχρούς οικονομικούς τους πόρους, αναζήτησαν δασκάλους, συντήρησαν σχολεία, δημιούργησαν βιβλιοθήκες. 

Αλλά και αυτοί που έδωσαν το περιεχόμενο ιδεών του καινούργιου έθνους, από τον Κοραή έως τον Καποδίστρια – και παρά τις ιδεολογικές και πολιτικές τους διαφορές – στην ανάπτυξη της παιδείας συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον τους και αφιέρωσαν τις δραστηριότητές τους. Η εκπαίδευση υπήρξε ο μοχλός με τον οποίο η κοινωνία μας αναδύθηκε στη χορεία των εθνών της σύγχρονης Ευρώπης. Μοχλός και κινητήρια δύναμη, τόσο πριν, όσο και έπειτα από την Επανάσταση.

Θα πρέπει κάποτε να τιμήσουμε τις χιλιάδες αφανείς δασκάλες και δασκάλους, που τον 19οαιώνα και ως τα μέσα του 20ου αιώνα, πήγαν στα πιο απρόσιτα μέρη, όπου δεν υπήρχε ακόμη συγκοινωνία, για να χτίσουν με τα χέρια τους σχολεία, να διδάξουν γενιές γενεών, να οργανώσουν μαθητικές κοινότητες, να γίνουν τα στηρίγματα των τοπικών κοινωνιών.

Θα πρέπει επίσης να ξανασκύψουμε στο έργο των εκπαιδευτικών μεταρρυθμιστών, που συνέδεσαν την γλωσσική με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, παρά τους διωγμούς και τις λοιδορίες που υπέστησαν. Όλοι αυτοί αφιέρωσαν τις διανοητικές τους δυνάμεις, για να ξαναδώσουν σε μια εκπαίδευση αποστεωμένων γνώσεων το φιλί της σύγχρονης ζωής, για να συνδέσουν τη μάθηση με την απόλαυση του πολιτισμού.

Οι δημοτικιστές εκπαιδευτικοί ήταν επίσης ανάμεσα στους πιο δραστήριους οργανωτές της Αντίστασης στο φασισμό, στα χρόνια της Κατοχής, και πολλοί πλήρωσαν με χρόνια φυλακής, εξορίας, διώξεων. Μέσα από αυτούς τους αγώνες το αίτημα της Παιδείας, έγινε κεντρικό στους λαϊκούς και νεολαιίστικους αγώνες στη δεκαετία του ’60, και το σύνθημα Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία κυριαρχούσε στην εξέγερση του Πολυτεχνείου.

Και στα δύσκολα χρόνια της κρίσης, με τις τεράστιες περικοπές στην εκπαίδευση, αλλά και τη δυσφήμιση που υπέστησαν, οι δασκάλες και οι δάσκαλοι, οι καθηγητές και οι καθηγήτριες συμμετείχαν σε έναν άθλο που δεν τους έχει αναγνωριστεί: Ενώ είδαμε γύρω μας το κράτος να αποδιοργανώνεται και τους περισσότερους θεσμούς να καταρρέουν, αυτοί κράτησαν το σχολείο όρθιο. Μπόρεσαν επίσης, σε μεγάλο βαθμό, ακαθοδήγητοι και χωρίς θεσμική στήριξη, να απορροφήσουν και να ενσωματώσουν στο σχολείο τα παιδιά των μεταναστευτικών κυμάτων κατά τα τελευταία 25 χρόνια.

Αν λοιπόν στους δύο αιώνες της ελληνικής ανεξαρτησίας, η εκπαίδευση υπήρξε ο κεντρικός άξονας της εθνικής χειραφέτησης και της κοινωνικής προόδου, μπορεί σήμερα η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση να αποτελέσει τη δύναμη εκείνη που θα βγάλει την ελληνική κοινωνία από τη βαθειά κρίση, που θα τη βοηθήσει να ανταπεξέλθει με ανθρωπισμό και αξιοπρέπεια στις νέες κρίσιμες συνθήκες που ορίζει η προσφυγική κρίση;

Πώς θέλουμε το σχολείο, τί πρέπει να κάνουμε για την εκπαίδευσή μας σήμερα;

Ποιό μέλλον θέλουμε για την κοινωνία μας και τι μπορεί να κάνει το σχολείο για να το προετοιμάσει;

Αυτά είναι τα ερωτήματα μέσα από τα οποία θα πρέπει να αναστοχαστούμε την επέτειο της Επανάστασης του 21, και τον ρόλο της εκπαίδευσης στην ιστορία μας, συνδέοντας κριτικά το παρόν με το παρελθόν, αλλά  και με το μέλλον. Γιατί αν μια κοινωνία χάσει την εμπιστοσύνη στο μέλλον της, χάνει επίσης την εκτίμησή της στο παρελθόν της. 

***

Τουτέστιν:
Άρες μάρες κουκουνάρες, κουταμάρες και… αγγινάρες.
Τα συριζά ξεβρακώθηκαν εντελώς στους Τούρκους!

Συνάδελφοι, πετάξτε τo στο καλάθι των αχρήστων (μη πω κάπου αλλού) και πείτε την ιστορική αλήθεια στα Ελληνόπουλα! Δικαιολογήστε και τον υπουργό…  ίσα ίσα το Λύκειο τελείωσε. Ούτε για Γενοκτονία γνωρίζει ούτε για τούρκικη σκλαβιά! Ο Καραϊσκάκης χρειάζεται να γυρίσει και..

e-Πύλη Εκπαίδευσης



37 Responses to “Το άθλιο μήνυμα του υπουργού Παιδείας για την 25η Μαρτίου”

  1. Ο/Η ΚΑΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ λέει:

    Τό μήνυμα τού Υπουργού είναι ξεκάθαρο καί σαφές ! Ξεκινά από τήν 25η Μαρτίου πού είναι μιά σαφώς σχολική εορτή , περιέρχεται τόν ηρωισμό καί αυτοθυσία τών δασκάλων καί κυρίως τών δημοτικιστών , περιγράφει τίς θυσίες πού υπέστησαν κατά τήν άσκηση τών καθηκόντων τους…καί μετά χάνεται ( τό μήνυμα ) στό άπειρο , όπως άλλωστε όλα τά Υπουργικά μηνύματα…αυτό!

  2. Ο/Η Ελένη λέει:

    Ο μπουμπουλίνος κι η νεοπλαΣία του γιορτάζουν τον κακό τους τον καιρό κάθε μέρα.
    Σταματείστε να δίνετε αξία σ’ αυτό το κνώδαλο που ψώνισε ο τσίπρουλας από την φυλλάδα του κόμματος και το έβαλε να παριστάνει το υπουρΓίδι.
    Ανοίγει το στόμα του και πέρδεται. Μην δίνετε βήμα στα εθνομηδενιστικά παραλληρήματα του αξιολύπητου.
    Περιφρόνηση και ακύρωση είναι αυτό που ταιριάζει σε όλα τα μηδενικά σαν και δαύτους.

  3. Ο/Η Ραφάνη λέει:

    Μπουρδολογίας συνέχεια…. Είναι τραγικό να καταστρατηγούνται πλέον τα ΠΑΝΤΑ!!! Την Επανάσταση την έκαναν οι εκπαιδευτικοί και τους αγώνες αυτοί τους έδωσαν…… Μπράβο, για αυτό τα παιδιά μας δεν ξέρουν πια Ιστορία κι όταν τους ρωτάς τι γιορτάζουμε σε κοιτούν με απορία θαρρείς και τους μιλάς Κινέζικα.. Εμ τι να πεις όταν ο ίδιος ο Υπουργός είναι ανιστόρητος..

  4. Ο/Η κωνσταντινος λέει:

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΡΙΔΑΚΗΣ 23/3/2016 ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο υπουργος :mrgreen:

  5. Ο/Η ANGELIQ λέει:

    ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΕΤΣΙ??????? ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ???? ΝΤΡΟΠΗΜΑΣ

  6. Ο/Η Πασχάλης Φλαμούρης λέει:

    Είναι λυπηρό που το επίπεδο των γνώσεων και των ιδανικών του υπουργού μας είναι τόσο χαμηλό που δεν αρθρώνει ούτε μία κουβέντα για τους απελευθερωτικούς αγώνες των μεγάλων Ελλήνων και τις θυσίες ολόκληρου του Ελληνικού Έθνους το 1821, για να απολαμβάνουμε εμείς σήμερα την ελευθερία και την Δημοκρατία την οποία κάποιοι με ιδεοληψίες σαν αυτές που διακατέχεται ο υπουργός παιδείας καταχρώνται.Οι Έλληνες γνωρίζουν ότι στις 30 Ιανουαρίου είναι εορτή των τριών ιεραρχών δηλαδή γιορτή tvn γραμμάτων, και η 25η Μαρτίου είναι διπλή εορτή Εθνική και Θρησκευτική. Μάλλον θα πρέπει ο υπουργός να ξαναρχίσει να μαθαίνει τα γράμματα από το νηπιαγωγείο.

  7. Ο/Η George K;okkinos λέει:

    Μα περιμένετε από συνδικαλιστές να διοικήσουν αυτόν τον τόπο, το υπουργείο τους ή έστω το προσωπικό τους γραφείο, όταν, το μόνο που έχουν μάθει, είναι να απαιτούν τα «δικαιώματά τους» από οποιαδήποτε διοίκηση! Είναι Παντελώς αχρηστοι!!!!

  8. Ο/Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ λέει:

    Αυτον πρεπει να τον κρεμασουν στο συνταγμα για εσχατη προδοσια.Ουστ κοπροσκυλο…..

    • Ο/Η Άρης Μαξ λέει:

      Γιατι στο Σύνταγμα κ οχι σε κανένα απλό κ απόμακρο χωραφάκι;;;;το σκυλάκι αν του δώσεις να φάει κατι σε φιλάει για μια ζωη…
      Τα παλικάρια ολα αυτα που γίνανε 155 κιλα ο κάθε ένας κ σε βάρος αλλα κ στην τσέπη δεν εχουν ιερό ουτε όσιο…

  9. Ο/Η Κ.Καψης. λέει:

    Αυτος ο αντιπαθητικος τυπος,ο πτυχιουχος 6ταξιου γυμνασιου που προισταται της Παιδειας,προσβαλλει και βαναυσα μαλιστα,δασκαλους,καθηγητες,την Ιστορια μας,την Ελληνικη Παιδεια.Απορω,πως οι Πανεπιστημιακοι δασκαλοι τον ανεχονται ως προισταμενο τους.Τωρα θα μου πεις πως και το της Χουντας κυβερνητικο σχημα,το υπηρετησαν πρωτοι απ’ολους αυτοι οι…ταγοι της Παιδειας.

    • Ο/Η Τ. Περδικάρη λέει:

      Πλάκα-πλάκα, όλοι εμείς των εξαταξίων γυμνασίων, ξέρουμε ΠΟΛΥ καλά τι γιορτάζουμε αύριο… μας μάθαιναν να αγαπάμε την πατρίδα μας, να σεβόμαστε τους αγώνες της… δεν έχει να κάνει με το επίπεδο σπουδών, αλλά με την ηλιθιότητα και την λατρεία της «καρέκλας»…

  10. Ο/Η luvarisi λέει:

    Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΕΛΕΙΟ!!! ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΜΩΣΜΑ!! ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ!! ΣΕΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΒΡΩΜΕΡΟΙ , ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥΣ!! ΦΤΥΣΤΕ ΤΟΥΣ!! ΑΛΗΘΕΙΑ ΦΤΥΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ!!! ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΩΡΑ!!!
    😳

    • Ο/Η Ν. Ράμμος λέει:

      Απόφοιτος 3ης γυμνασίου είμαι κύριε Κ. Καψή, ανιστόρητο, ανορθόγραφο και οτιδήποτε άλλο όμως δεν θα με θεωρήσω. Το αν ένας σαχλαμάρας λόγω γνωριμιών με τον σημερινό πρωθυπουργό πήρε υπουργείο, δεν φταίνε τα χρόνια στο σχολείο, φταίνε άλλα. Έχω δει στο επίπεδό του και πανεπιστημιακά μορφωμένους. Ανακαλέστε το υποτιμητικό «6ταξίου γυμνασίου» λοιπόν, σαν μονάδα μέτρησης γνώσεων κάποιου. Το μοσχάρι κύριε Καψή, 40 χρόνια να το πηγαινοφέρνετε σε κάποιο σχολείο, μοσχάρι θα παραμείνει, πιστέψτε με.

  11. Ο/Η Κοινός Νους λέει:

    Κοπρίτες συριζαίοι αίσχος!

  12. Ο/Η Τασος λέει:

    Ναι να αφήσω!! Άραγε οι Έλληνες που ψήφισαν τον χαρούμενο πριν από 6 μήνες νιώθουν υπερήφανοι για το υπουργό που τους έχει βάλει?Νιώθουν ότι αυτό το παραφουσκομένο κρέας που παριστάνει το υπουργό παιδείας τους εκπροσωπεί κατά πως πρέπει?η νιώθουν ηλίθιοι για την επιλογή που έκαναν.Δεν ξέρω ο ιστορικός θα μας διαφωτήσει!!!!!

  13. Ο/Η Ανδρέας Μακρίδης λέει:

    «Και μερικοί μην υποφέροντες την τυραννίαν του Τούρκου και βλέποντας τες δόξες και τες ηδονές οπού ανελάμβαναν αυτοί, άφηναν την πίστη τους και εγίνοντο Μουσουλμάνοι. Καί τοιουτοτρόπως κάθε ήμερα ο λαός ελίγνευε καί επτώχαινε.

    Εις αυτήν την δυστυχισμένη κατάσταση μερικοί από τους φυγάδες γραμματισμένους εμετάφραζαν και έστελναν εις την Ελλάδα βιβλία, και εις αυτούς πρέπει να χρωστούμε ευγνωμοσύνη, διότι ευθύς οπού κανένας άνθρωπος από το λαό εμάνθανε τα κοινά γράμματα, εδιάβαζεν αυτά τα βιβλία και έβλεπε ποίους είχαμε προγόνους, τι έκαμεν ο Θεμιστοκλής, ο Αριστείδης και άλλοι πολλοί παλαιοί μας, και εβλέπαμε και εις ποίαν κατάσταση ευρισκόμεθα τότε. Όθεν μας ήλθεν εις το νου να τους μιμηθούμε και να γίνουμε ευτυχέστεροι. Και έτσι έγινε και επροόδευσεν η Εταιρεία.»

    Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

  14. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Σίγουρα δέν το ἔγραψε αὐτός. Δέν ξέρει τόσα γράμματα!!!

  15. Ο/Η markos λέει:

    eine aparadektos ,,,eine kopanos,,pio kopanoi emeis poy toys balame sth boylh.

  16. Ο/Η babis λέει:

    Γιατί εκπλήσσεσθε; δεν ξέρατε τόσα χρονια το 2,5% των ψηφοφόρων τι πιστεύει; γιατί τους ψηφίσατε; το μόνο θετικό είναι πως η καμένη αχρηστερα ενώνει την μικροαστική τάξη στην Ελλάδα που τόσα χρονια κρίσης δεν ενοχλείτο απο τους συνελληνες που ένας ένας έπεφτε δίπλα μας. Αυτο ομως θα πληρωθεί ακριβά δυστυχως

  17. Ο/Η Κώστας Κασσιός λέει:

    Costas
    Ντροπή .Ούτε μια λέξη ο ‘δήθεν Υπουργός Παιδείας!!!’ γιαυτούς που πολέμησαν το 1821 και μας απελευθέρωσαν . Αυτοί δεν είχαν Δασκάλους να συνδικαλίζονται που αυτός τους τους κανακεύει σήμερα .Τα γράμματά τους και οι γνώσεις τους ήταν η πατρίδα ελεύθερη , η παλληκάρια αλλά προπάντων η ελπίδα για ένα Έθνος Ελλήνων και όχι …φιλελλήνων άσχετων όπως εσείς σήμερα .

  18. Ο/Η Δεσποινα Δρο λέει:

    Η βλακεια τεινει στο συν απειρο

  19. Ο/Η Ζήτω η 25η Μαρτίου 1821 λέει:

    «Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε»
    «Ζήτω η 25η Μαρτίου 1821»
    Αυτά να πείτε στους μαθητές σας αύριο δάσκαλοι-καθηγητές! Και όσοι φοράτε σκουλαρίκια και έχετε κοτσίδες να πάτε να γλύψετε μπας και σας διορίσει η κυβέρνηση αυτή της Β.Κορέας!
    Φίλη, λίγες οι μέρες σας στην κυβέρνηση….

  20. Ο/Η Νίκος Θάνος λέει:

    Από την πόλη έρχομαι … και στην κορφή κανέλα!
    Εγώ πάντως όταν το διάβασα, νόμιζα ότι τιμούμε την επέτειο κάποιας εξέγερσης εκπαιδευτικών, οι οποίοι με μπροστάρηδες τους ηρωικούς συνδικαλιστικούς τους εκπροσώπους απαίτησαν κονδύλια για να μπορούν να παρέχουν καλύτερη παιδεία στους μετανάστες. Αφού προηγουμένως απάλλαξαν αυτό το δύσμοιρο τόπο από τη μάστιγα του φασισμού…
    ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

    Μέσα σε ένα τόσο μακροσκελές κείμενο, δε χώρεσε ούτε μία λέξη για τις θυσίες, τους αγώνες και το αίμα που χύθηκε από ένα ολόκληρο έθνος προκειμένου να πετύχουν κάτι τόσο αξιοθαύμαστο όσο το να αποτινάξουν τον οθωμανικό ζυγό μετά από τέσσερις αιώνες σκλαβιάς…

  21. Ο/Η Ιωαννης λέει:

    Εγω παντως θα προτεινα σε ολα τα τμηματα της παρελασης στις 25 Μαρτιου οταν περνανε μπροζτα απο την εξεδρα των επισημων ολοι να σταματανε να να κανουν κλιση προς τα αριστερα να γυρισουν πλατη στον καθε πολιτικο εκπροσωπο και σαν ενδειξη διαμαρτυριας να τραγουδησουν τον εθνικο μας υμνο και στο τελος ολοι μαζι να τους παροτρυνουν να φυγουν απο την βουλη

    • Ο/Η ΚΩΣΤΑΣ ΡΑΠΤΗΣ λέει:

      ΘΕΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ . ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΝΙΔΕΟΣ? ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΒΑΛΑΝ ΕΚΕΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ? ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ? ΝΑ… ΑΜΟΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΟΤΣΑΝΕΣ. ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ? ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΜΑΣ .ΕΛΕΟΣ….. ΣΥΜΦΟΡΑ ΜΑΣ. ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΡΑΓΕ??????

  22. Ο/Η Κωνσταντινος Ντινακη λέει:

    Αγραμματοι & ανιστοριτοι οι ταγοι μας καλα να παθουμε αφου εμεις τους επιλεγουμε καποιοι απο εμας που δεν ασχολουμαστε με την πολιτικη ψηφισαν αυτο το υποκειμενο και το δυστηχημα ειναι οτι και αυριο παλι της ιδιες κακες επιλογες θα κανουμε.Η αριστερα ειναι λογια-λογια-λογια και πληρη ανυπαρξια.

  23. Ο/Η Πέτρος Αρσενίου λέει:

    Τι λές βρε ανιστόρητο ανθρωποειδές; πόσο ανθέλληνας μπορει να είσαι;
    Μήπως νομίζεις οτι θα είσαι για πάντα υπουργός; Οχι βέβαια,και τότε θα είμαστε ο ίσκιος σου και ο εφιάλτης σου γελοίο υποκείμενο που θα μας κλέψεις τους Καραισκάκιδες και τους Αναγνωσταράδες; ποιός εσύ; ενα μεγάλο τίποτα…στά τσακίδια.

  24. Ο/Η Argikos λέει:

    Μου φαίνεται δεν υπάρχει ένας γαμημ@νος πολιτευτής του Σύριζα ππυ να μη χρίζει ψυχιατρικής υποστήριξης. Όσο δε για αυτούς που τους ψηφίζουν καλύτερα να μη μιλήσω

  25. Ο/Η ΙΝΑ ΠΑΠΑΓΕΟΡΓΙΟΥ λέει:

    ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ Η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΜΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ ΣΧΕΔΟΝ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΗ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ …ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ…ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΑ…ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΡΑΧΑΡΑΓΜΕΝΗ….ΙΣΤΟΡΙΚΕς ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΑΜΑΥΡΩΜΕΝΕΣ..ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΗΞΟΥΝ ΚΑΘΕ ΙΔΕΟΛΗΨΙΑ ΤΟΥ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟΥ ΩΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ …

  26. Ο/Η George λέει:

    Τι λέει ο… ΚΑΛΑΜΑΣ ρε!!!

  27. Ο/Η ΔΥΡΑΣ λέει:

    Ούτε Αρκτοτρόφος (Αρκουδιάρης) να έγραφε το μήνυμα για την Εθνική Εορτή της 25ης Μαρτίου.
    Το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στα χέρια αδίστακτων εθνομηδενιστών επιχειρούν την υποδούλωση του Λαού αυτό που δεν κατάφεραν τα 400 χρονια σκλαβιάς επιχειρήτε απο τους αναρχοκομουνιστές

  28. Ο/Η ελενη λέει:

    ντροπη του το ακουσα και απο δασκαλα σημερα το μυνημα αυτο αι στο διαολο προδοτες

  29. Ο/Η XARA λέει:

    ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΝΙΣΤΟΡΙΤΟΣ ΑΙΣΧΟΣ

  30. Ο/Η Κώστας λέει:

    Δυστυχώς για ακόμη μία φορά φάνηκε πως ο κυριος υπουργός είναι μία μαριονέτα που εξυπηρετεί προφανώς γενικά ξένα συμφέροντα και στην παρούσα κατάσταση τουρκικά συμφέροντα!!! Ας αναλογιστεί όμως πώς κάποιοι/κάποιες έδωσαν την ζωή τους και πολέμησαν μέχρι να κυλήσει και η τελευταία σταγόνα αίματος, για να εκφράζει τις άθλιες αυτές απόψεις περί γενοκτονίας και ‘τουρκοαγαπης’!!!Ας αναλογιστεί πως μερικοί Έλληνες ακόμη πονούν για ανθρώπους-ηρωες που τυχόν έχασαν! Ας αναλογιστεί επιτέλους πως ήμαστε περήφανοι και νιώθουμε τιμή που η πρόγονοι μας από τον Μέγα Αλέξανδρο έως και τον Κολοκοτρώνη πολέμησαν σαν θεοί!!! Είμαι περήφανος για τις ιδέες που υπερασπίστηκαν οι πρόγονοί μου και αυτές θα συνεχίσω να ασπαζομαι!!
    Ζήτω η Ελλάδα…Ζήτω η επανάσταση… Ζήτω το 1821!!!

  31. Ο/Η Μπουρνη Καλλιρρόη λέει:

    Ελεεινός για άλλη μια φορά.Εδω υπάρχει άτιμο σχέδιο.Δεν πάει άλλο!!!.Κουβέντα για τους Τούρκους το κ….!!! .Γιαυτο έκαναν τα Θεοφάνεια στη Σμύρνη…Αχ!ο αφελής κοσμάκης πως τουμπάρεται..

  32. Ο/Η Δεσπω Βλάχου λέει:

    Αίσχος αυτός ο ανιστόριτος μπορεί και δίνει μήνυμα στα παιδιά των σχολείων δεν ξέρει τι λέει και απαγόρευσε στον μητροπολίτη Μεσογαίας κ Νικόλαο να έρχεται και να μιλάει. 🙁 Εμείς φταίμε που τους ανεχόμαστε. Τώρα θέλουμε έναν Κολοκοτρώνη!!!!!!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


*